Wednesday, July 27, 2011

Saya & DIA

Sekarang mesti mereka sukakan, sebab saya dah terluka?
DIA? Entah, dah tiada perkataan sayang lagi.
Makin menjauhkan diri.
Awak hukumm saya eh? Saya sedang kuatkn diri.
Saya tidak suka mengungkit. Tapi saya tahu kamu sayangkan saya.
Tapi kenapa kamu buat saya camne?
Saya tahu kamu buat untuk kebaikan saya.
Tapi secara negetivenya, kamu tahu tak apa hasilnya???
Takkan?
Atau kamu saja buat saya tak sukakan kamu lagi.
Aduhhh... sakitnya! Sakit syiall~
Kalau kamu sayang, sekurang2nya tanya pasal saya.

Semalam, kamu buat endah tak endah. Tension katanya.
Bila dipadah, "tension sebab saya yang call", kamu marah lak.
Apa nie???!!! Tolong ar...
Saya dah betul-betul sakit ni awak...




2 comments:

  1. xnak commnt psl post ni...tp ske gmbr yg kat atas tu...ada gambr kitew!!!!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha... ye ekin. akk sayang ko! itu letak gmbr ko. he :pp

    ReplyDelete