Wednesday, July 20, 2011

Mana tempat 'Secret' Anda?

Hai all da bloggers.
Hari ni saya nak berkongsi dengan kalian mengenai tempat 'SECRET'.
Adakah kalian faham apa maksud saya?
Hee... Maksud saya adalah,, Dimanakah tempat lepak kalian bila bosan, sedih, gembira ataupun
waktu untuk berkumpul bersama teman-teman?

Bagi saya sendiri, saya mempunyai satu tempat untuk saya tenangkan diri.
Jikalau waktu saya sedih dan saya memerlukan masa untuk tenangkan diri, saya lebih gemarkan untuk ke
Taman Permainan...

Pelik bukan???
Dan ianya lagi bertambah pelik apabila waktu kunjungan saya adalah pada waktu malam.

Hmm, mengapa saya pilih waktu malam?
antara sebabnya saya suka waktu malam. Suasana yang sunyi, tenang dan langit pun indah.
Dipenuhi dengan germerlipan bintang-bintang...
Saya suka suasana tu.

Selain itu juga, saya suka bermain buaian.
Ishh, macam kanak-kanak kan perangai saya?
Tapi saya seronok dapat bermain buai. Saya hayun buai kuat-kuat dan saya akan terbang tinggi.
Saya rasa segala perasaan sedih, benci, takot itu hilang.
Satu perasaan yang tidak dapat digambarkan.
Saya rasa seronok.
Saya rasa nyaman.




Tapi itulah saya.
Bf saya selalu marahkan saya sebab suka bermain buaian.
Tapi tempat buaian itulah tempat kenangan kami.
Kat situ juga tempat kami berdating. Hekhek.
Tapi kenangan itu indah.



Anda pula bagaimana???
Mana tempat anda untuk tenangkan diri...

No comments:

Post a Comment