Tuesday, April 13, 2010

Peristiwa!

Adohh...
Hadiah hari jadi yg sangat memeritkan!
Hp aku hilang kt DBP, pada 11 APRIL 2010..

Aku tlg kak Mek jadik kru kebajikan..
Sonok tu sonok..tapi bile hp ilang, mmg bertambah s0nok larr aku!
Huwaa... hp aku bru 4 bulan digunakan.. Nak soh carik yg bru gak k??
Macam suh tukar skali ng org2 nieh?!! Hahaha..
Cuma aku jer paham bnde tuh!
Sakit dol hp aku ilang.. macam tak bermakna jer diri aku tanpa adanya hp..
Nasib baek aku ni senang bngun sndiri tnpa dikejutkan oleh jam..
Alhamdulilah.

Dan nasib aku jugak baek krn ad FACEBOOK sebagai peneman id0p..
Huhu..
Jika x, tak taw lar cmner idup aku!!!
Tapi aku tetap kurang rase bermakna dengan adanya fesbuk c0z sum1 yg aku ske kt fesbuk tuh Da melarikan diri daripada aku..
Sedeyh sgt333~~... (x_x)
Aku buntu... Coz die lah penyeri idop aku kt cni..
Nak bukak Fb pon cam da tak berminat..
Andai kata die bukak blog aku ni, aku arap die kmbali sprti biase melayan karenah aku..
Aku suka die, tapi aku tahu aku takkkan miliki dia~
Walau pepe pown, jika aku ad bt die teraa aty @ ape, aku terlebih dulu MITAK MAAP.

Dan aku terasa gak dia xreply msg aku kt FB...
Xpe la, benda cm ni xleyh nak pakse orang tuh jika die xnak..
Juz b yor self yunk~~!

5 comments:

  1. b urself yeah?
    ur strong
    things happen 4 a reason
    b strong my sistah...

    :)

    ReplyDelete
  2. Huhh...rajin ko bace blog aku niehh!!
    haha~!
    ye laa..big brothers, sy dgar nasihat anda!
    jgn risau k..

    ReplyDelete
  3. jangan sedih2 kay iyda? apa2 pun, happy belated beday!!! wish u happy always!!!

    ReplyDelete
  4. May: thank yunk!! i da give up sgt33 da...
    rse duk kt puncak cam da xd makne da... kos0ng jerp! dgn pelakuan org2 yg myakitkn aty i lg, huhh... dugaan besar sgt. kena kuatkn smangat tuk akak2 yg ad di sisi i slalu nieh! nnti diorg pown turut bersedih.
    =(

    ReplyDelete
  5. betul tu iyda. kadang-kadang kita ni jer yang nak kena jaga hati orang. orang lain tak pernah nak jaga hati dan perasaan kita. =/ tak pernah ada give and take langsung. kadang-kadang i ada terasa nak berada di tempat 'pukimak' sekalian tu semua. jadi macam diaorang. agak-agak apa yang diaorang akan rasa kan?

    ReplyDelete