Saturday, July 16, 2011

Holiday! Hooliday! dan Holidaayyyy!!!





Sekarang dalam kotak fikiranku adalah mahu bercuti.
Tenangkan fikiran, buat sesuatu yang aku suka, menyeronokkan.
Biar aku terasa puas dengan apa yang aku mahu lakukan.
Aku tak mahu terikat dengan apa-apa keadaan.
Ahh, persetankan semua masalah. 
Aku tak mahu dengar isu masalah. Sudah cukup!
Aku dah muak dengan perkataan yang disebut: M.A.S.A.L.A.H.

Agak-agaknya kemana mau pergi yah?
Pulau? Bandar? Bandar Bersejarah? Pantai?? 
Dalam Malaysia atau Luar Malaysia.
England? London? Paris??? 
Tapikan.......... aku...
Nak pergi ke satu tempat neh.
Tapi dah cancel perancangannya.
Baru saja bentangkan dekat big boss.
Tapi big boss tarak kasi maa...
Sebenarnya aku sangat kecewa dengan jawapan tu. 
Saya TERKILAN. Nak menangis pun ada.
Dah lama bercadang sebenarnya.
Tapi atas sebab2 tertentu tak dapat dielakkan, so ia terpaksa dibatalkan.
Tak mengapalah Iyda, Next time kamu boleh pergi kot.
Mungkin? Kalau tak dapat, kempunan la jawapannya.
Tak apalah. Tak mahu menyusahkan mana-mana pihak.
Susah bila ada masalah. Boleh saja nak survive sendiri.
Tapi big Boss saya tarak kasi wooo~~
Dusshh! Sedih gilak kamek. Mok pegik sana bha. Tapi sik dapat. 
Tak apalah. Kecewa dah nak pergi holiday. Pergi KL sudah. 
Sedihnya. Nak nangis pon ada. Sbb dah lama kot plan. Hmm...
Dah, usah di fikir, cerita dan ungkitkan lagi isu neh! 
Iyda Jame sik mok dengar. 
Tatata... 

No comments:

Post a Comment