Thursday, August 11, 2011

INI JANJI.

Buat hal lagik.
Huhu. Bukan hal apa pun. Saya mencari kehidupan saya yang lepas.
Kembali membelek msg-msg yang dihantar oleh buah HATI terchenta.
Msg yang bertarikh 13 May 2011- pada jam 23:23:32.
Erkk... baru perasan no tu. Aneh yah~
Sokay. Abaikan. Cuma nak kongsi berkenaan dengan tajuk diatas. 

JANJI.


Saya nak katakan yang saya berpegang pada janji-janji saya.
Anda pula bagaimana Incik??? Teruskan atau terus give up.
Saya takkan give up awak. Sebab saya tunggu awak.
Dan saya tahu awak tunggu saya. Tapi jika itu yang HATI serta DIRI Incik mahukan.


Just be your self Incik. Jangan rosakkan diri anda.
Anda orang yang pandai, bagus, bertanggungjawab, baik, serta pandai mengambil hati.
Jangan disebabkan chenta, anda GAGAL!
Ouh tidak~ Jangan sekali-kali.
Saya pernah berfikiran begitu. Tapi saya bangun demi awak Incik.
Sebab saya CINTA & SAYANGkan Incik.


Last but no least,
Saya tidak BUANG Incik dari LIFE saya.
Saya tak buang apa-apa yang berkaitan dengan Incik. Sebab??
Sebab saya sayangkan KENANGAN dengan Incik. Indah kenangan tu.
Incik dah tak ada hati dan perasaan lagi ke; merindui kenangan2 kita?
Tipu! Incik TIPU dengan diri sendiri Incik!!!
Saya sangat-sangat mengenali diri anda Incik. Sangat-sangat.
Saya tahulah kamu macam mane. Hadoii. Please la kamu.
Tolong kembalikan hubby saya. 
Saya sangat-sangat merindui nama panggilan kita: B dan Baby.


Buat pengetahuan kamu juga Incik, *Ishh, nak jer tulis full nama kamu kat sini. Argghhh~
Saya berpegang dengan kata-kata saya dekat kamu yang kita gayut fon lama giler aritu.
1st of Ramadhan. Dan sekarang dah masuk 11th of Ramadhan.
Rasa macam lama jak masa maok berlalu. Adeshh!


Remember tis msg Incik, yang kamu sent kat saya sejurus Incik sampai di Kuching.

'Huhuhuhu.. B asyk pk baby je....Baby janji ngan b...owest syg b n bukan org lain'

Dan saya berpegang pada kata-kata serta janji Incik dekat saya.

Kata-kata akhir daripada saya: Saya tetap menanti Incik disini dan saya tetap SAYANGkan my Hubby Muchuk forever! Muuuaaahh~











No comments:

Post a Comment