Wednesday, August 24, 2011

Limited Edition's Day!

Orla!

Sedar tak sedar dah nak habis bulan Ramadhan...
Tak seronoknya... Tapi tak apa, tahun depan ada lagi. InsyaAllah.
Lagi tinggal 5 hari kita semua nak berpuasa.
Lepas tu apa lagi! Rayalah kita semua. Alhamdulilah.
Sampai juga hari yang semua kita nantikan: Hari Raya Aidilfitri.
Ishh, tak sabar juga nak tunggu masuknya bulan September.
Hee~ Ntah. Saya nak bulan August cepat2 berlalu.
Jahatnya! Ciann August tak bersalah.
Alhamdulilah...
Syukur kehadrat Illahi, sepanjang bulan Ramadhan ini banyak mengajar saya mengenai erti KEHIDUPAN.
Jika sebelum ini, saya lalai. Saya leka dengan kehidupan saya.
Dan sekarang saya sedar kebesaran Yang Maha Esa.
Syukur atas kurniaanMu, Ya Allah.
Thanks gak buat mami terchenta saya;
Madam Fatimah Awang kerana bersama anakanda dikala daku memerlukan mak.
Terima Kasih yang tak terhingga atas segala dorongan dan sokongan sewaktu saya 'hilang diri' seketika.
Kehidupan, memberikan banyak pengajaran kepada saya.
Apa-apa yang berlaku, ada hikmahnya. Mudah-mudahan, apa yang dipohon pada bulan yang mulia ini di restui dan dimakbulkan oleh Allah S.W.T. InsyaAllah...
Rezeki pada bulan Ramadhan juga bertambah.
Tadi petang dapat calling dari seorang sahabat.
Memberitahu mengenai job kosong. Kat Seri Pentas, TV3.
Jadik BJ (Broadcast Journalist). Ishh, takut ar!
Tapi dia suh hantar resume. Hehe.
Pastu tadi dah renew roadtax dan beli tiket nak pergi KL.
Hoorayy!
Pastu lak, bulan October neh adalah my bigg day!
Not Kahwin yer! Haha. selalu org silap faham. He.
My Convocation's Day lah!
Tak sabar nak bergambar, posing sakan pegang scroll, bunga serta pakai jubah!
Saya nak semua (my family, HIM, my big bro, sistas) datang tau pada hari tu.
Saya nak bunga manyak2 dengan teddy bear! Hekhek :pp

Can't wait for this moment bha!

Saya nak bunga ngn tedy neh taw! hehe ;p

Wish:
Iyda Jame mengucapkan 'Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin',
buat semua Muslimin  & Muslimat, and all da blogger! 



No comments:

Post a Comment