Wednesday, March 24, 2010

Untuk Hari INI...

Huh...
Da lame x update blog aku..
N0t have en0ugh time! im s03... bz rite n0w.
Adeyhh...

Skrg aku teramat2 bz dgn kerjaya skrg.
Dan, aku sangat2 lah hepy kerana aku boleh berdiri sendiri dengan jayanya.
So, jangan anggap diri ini lemah k?!
I will NEVER n EVER to give up!
chayookk2~~
Dan hari ini juga aku sangat2 hepy.
Orang yang aku nantikan dah muncul kembali dalam hidup aku.
YeEaayyy!! Dia datang menjelma kembali!
Aku amat gumbira.. Lalalala~~~
Tak dapat aku nyatakan perasaan tuh kat cini...
Tpi kadang-kadang tuh saje nk dekat ng dia.
Aku xtahu kenapa aku suka sangat kat dia..
Jika orang len tengah cakap ng aku, huishh...
Dngar pon tidak, apatah lagi menegoknye!
Haahaaha...
I think tis is a lovely mem0ir for my self..
I dunno why..
Aku rasa ble dia ada, terasa dunia ni aku yang munyer..hehe ;p
But, he will never b mine~~
Da one reason is,
He is not belong to me. I cant get him..
Myb he is belong's to sum 1 tat really love him..
Aduhh, gadabushh!! bo0m,cikabAbo0rR..
**dengan kecewanya...
Angan2 ku da musnah!
Agaga....

No comments:

Post a Comment