Monday, March 8, 2010

Kenangan Semester 1-4..

Huh.. Terlampau banyak jika nak dipetik satu2..
Tetapi dari sini lah aku belajar untuk lebih berdikari.


Begitu juga, aku berjauhan dengan ahli keluarga serta rakan karib ku, Amirah Abidin yang dipanggil BIG oleh aku. Tidak lupa rakan perjuangan aku semenjak sekolah rendah, Nur Aiman Syuhada (FIFI). Winduu kt korank tau!


Skrg, aku berada di semester 4 dan terlalu banyak aku pelajari tentang hidup, fwenship, money3... n how t0 be indipendent. Huhh... the BIGGEST things t0 think.


Tapi hanya satu, aku berada di PUNCAK MENARA GADING ini dengan satu impian sahaja, iaitu AKU INGIN BERJAYA! DAN MEJADI SEORANG YANG BERGUNA...
Harap cita-cita aku simpan selama ini tercapai..dengan apa orang selalu sebut2kan..
Hahaha.. Harap mulut mereka2 tu masin yerkk!


BUAT MAK & PAPA:
Iyda sayang kat MAK dan PAPA.. Doakan kejayaan anak mu ini..


BUAT , E[A]M:
Saya sayang kamoo tau!!! Sem0ga hubungan kita KEKAL hingga ke akhir hayat..
AMIN~~

No comments:

Post a Comment