Monday, March 8, 2010

Hari-Hari yang Seterusnya...

Skrg da pun masuk bulan yang ketiga iatu bulan March..
Dan aku pn skrg akan mencecah alam seterusnya yang dipanggil Dewasa bulan April nanti
x sabar ku rasakan tuk tunggu saat2 tu.. Hahaha.
Ehh.. dewasa ke?? bak kate orang tua-tua "Umo da masuk pangkal dua". Hahaha..
aku ska ayat tuhh.. Tah la kenapa.

Conflik dalam persahabatan semakin bertambah rumit. Aku rasa aku tak pernah ambil tahu n jage tepi kain org, tapi knp 'mereka' yang layak digelar sebagai seorang kawan sanggup menikam dari belakang?

How Dare they are??! Fucking S*&^T tat people.. I REALLY3 HATE TIS TYPE PERSON.
DO U THINK TAT U R BETTER THAN OTHERS?
ACTUALLY U ALSO SAME WITH TAT OUTSIDE BITCH!!

Uuhh.. maafkan aku krana terpaksa mencarut kt sini.. Aku pn makhluk tuhan yang mpnyai hati dan perasaan. Tetapi korang silap kr.pilih aku.. Tu jer aku dapat bgthu.. Korang SILAPP!!!
aku akan BAIK dgn SESIAPA yang baik ng aku.. Tapi jika dah sekali korang memperburukkan aku, Daripada aku adalah BERKALI2 korang akn dapat jahat daripada aku..

Ni bukan DENDAM @ apa.. tetapi sebagai PERHATIAN kepada sesiapa yang merasakan korang pernah backstep @ kata belakang aku.
Korang bukan Tuhan tuk judge aku.. Korang pon same seperti aku, Makhluk yang bernyawa~~

Tapi xpe, aku xperlukan sumer nie..
Aku terima dan cuma lihat dari jauh apa lagi korang nk lakukan.
Myb aku berjaya nnti korang bru nk mencari aku..
Tapi sujud dulu la kt kaki aku tuk mntak ampun. Aku percayakan korang, tetapi korang sakitkan hati aku.. Patutkan sumer tu berlaku??

Maaf jika aku bukan seperti dulu.. Semua kenangan aku bersama2 korang sumer akan aku simpan sampai bila2..
Terima kasih aku ucapkan kpd kawan2 aku yang banyak memberi sokongan ketika aku lemah.
Dan terima kasih berada di cc aku ketika aku perlukan korang sumer..

Aku sayang korang tetapi hati aku dah sakit sangat2 tuk menerima sumer niee...
MAAFKAN AKU.......

LOts Of Mem0ir n LUff,
Iyda Jame/Puncak Perdana/2010

No comments:

Post a Comment