Friday, March 26, 2010

Jam Itu Masa?!!

Huh.. Hari yang betol2 memenatkan...
Dan aku mula menjadi TIiNG ToNGgg!!!
Semalam aku ad Projek MCP tuk Apresiasi Filem : 4 Madu, arahan PRof Razak Mohaideen..
Ayoyoyo... Kami memang agak letih dalam beberapa minggu yang terdekat..
Baru ni, shooting (criss cross) tuk shot filem "PARANOID".. Kak Lia yg jadik direktor nyee.. (19-21 Mac 2010).
Hari ni lak aku terpaksa bangun pukul 6 pagi tuk cal time Press Conference Teater Asy Syura..
Adeyhh.. F0nin kepale aden!! Hujung hayang laa bile aku berjalan.. Hahahaha..
Tapi aku shuer, c0z dapat new experience for my self. Then, dpt r kenal dak2 part 6 ng lebih rapat.. Management n teater..
Sumernya berjalan dengan lancar, nope pr0blem, Alhamdulilah..
Aku jadik crew tuk bahagian kebajikan.. S0nok wehh.. Dapat makan3.. Keke
Xde laa, mkin b0olat aku asyk makan jep!
Nnti masuk awal bulan 4 lak, aku bz lg maccaa! Ktorg kne pg UPSI, Perak tuk satu lagi program MCP.
Yang ni juga adalah merupakan program tuk final project claz ktorg.. Bawah kelolaan En.Zaki.
Dahla dalam 2 hari kene pg sane.. 2-3 April 2010..
Memang menarik arghh~~ adoii....
Then dalam bulan 4 juga aku akan mengutip lagi satu n0 tuk k angka --> 20!
Adeyh.. da pown aku berpangkal 2 nnti... huhu..
Nnti 9-11 April akan bermulanya Teater Asy Syura k Auditoriumt DBP..
Aku yang jdik crew smstinye kene pg lah jawabnyee.. Lagi bertambah kerjaya haku..
Xpe3, tambah ilmu x rugi!
9 April besday Muzza.. Sowi yunk xdpt blik awal.. Im s03 bz rite n0w!! Nnti i blik, kte smbut besday same2 k??! Sayang kamo0 manyak3.. Hehe. =)
Xpe, nnti i blek ng flight, so amek 40 min jep nk sampai umah.. So, dun worry k!

No comments:

Post a Comment