Monday, April 19, 2010

Hospital, jadi Rumah Kedua..

Dah brape hari kami ulang alik dari Pusat Kesihatan Puncak Perdana
kemudiannya ke Pusat Kesihatan Induk di Seksyen 7..
Then bermula semalam, Rumah kami yg seterusnya adalah Hospital Besar Tengku Ampuan Rahimah..
Isha: sahabat karibku. Dia sakit teruk.. teruk sangat2.. Memandangkan skang musim denggi, jadi die trut terkena virus tuh..
tapi skang demam die da ok, cuma platelet darah die arr semakin hari, semakin menurun.
Doktor kt hospital pown xtaw nk bt pe lagi..
tat why la die dihntrkan k Hospital Besar kt Klang tuh..
Malam tadi, kak Mek yang teman n jagekan Isha kt Wad.
Dia ditempatkan di WAD G3, katil no 9.
Maybe ari Selasa ni die akan di transfer k Hospital Seremban. tu pown atas permitaan Ayah die..
then, semasa Aku ng Kak mek kuar nk beli ketam, tbe2 ayah,Along n Syifa datang..
dtg tuk tgk jer dan pg settlekan tuk transfer Isha.
xd orang nak jage die, melenkan KAMI ber-3.
jadi, kami decide tuk bergilir2 jage..
Aku, Isha xbenarkan aku tuk jage die.. c0z ari Selasa ni aku ad Exam en.Zaki..
adohh..orang tue tuh, ape laa..asement da la berlambak da. ng markah per seribu, MUNGKIN?
Exam ni lak da la per 100! ayoyoyo... pe2 pown lom study buka nota yg di beri..
Puncak Perdana --> Shah Alam --> Klang...
Jauh, memg jauh, tapi nak wt cmner?? we have t0 faces it 0ff~!!
Nasib laa.. ad keter aku tuh..
nak kte kak Mek: 'Kereta ni da banyak berjasa'...
huhu... Cume satu jerp; Aku nak Isha cepat2 sembuh!!!
Korang jgn lupa doakan kesihatan die..
To Isha : woitt~! cepat la ko sembuhh...
Aku da xsabar nak pg Holiday kt Air Terjun niehh...
Nak Bersuka ria, kar0k, bt BbQ.
ko kena kuatkan semanga. ktorang; Kak Mek, aku, Kak Shima,Abg Am, Kak Yan dll sentiasa ada di sisi ko!! Never, n Ever trying t0 b GIVE UP early~!!
ktorang sayam ko manyakkk22~~~

1 comment: