Monday, April 5, 2010

Hobi Terbaru Sayer..

Da bertarikh 5 April 2010.. tinggal beberapa jam sahaja untuk masuk ke tarikh yang keramat iaitu 6 April 2010..
Hari Kelahiran aku yang Ke - 20..
Arghh.. da nk kutip ke angka 20 dah!!
Cam xcaye lak... terase cm cepat jer mase berlalu..
Dan sekarang semester 4 aku lalui pown da nk sampai ke penghujung...

Pada 3 April aku dan dak2 claz pegi ke UPSI Tanjung malim tuk program MCP.. Tis is our fimal project claz...
Kitorg pg ngan menaiki keta, memndangkn kami xdpt kemudahan bus.
so terpaksa laa..
Semasa perjalan itu, setiap keta (5 buah, yg diketui oleh Dan & akan mendapat satu walkie talkie..)
Uishh..sonok wehh dapat walkie talkie..
Besela ble ktorg dapat bnde jadahh tuh! Haa.. Sesi carut mencarut pown bermulaa..
Jimat credit fon pownn ade!! Hahaha.. =)
Then lepas program Mcp tuk 'Pentas Kemuncak Seni'.. Ktorg abes bum out brg ktorg dlm kul 1 pg..
Konvoi lak ramai2 pg makan kat kedai makan.. KAmi Kelaparan ++ kepenatan!!
Hiushh... Masing2 da macam hape da.. Muka mcm tongkang pecah daa sbb letih sgt2..
Terima kasih jgk kt Kak Sara yg bnyk mbntu kami (yg arrangekn event ni tuk kami).
Lepas mkn kami pulang menginap ke Kolej Za'aba. Kami tidow kt sana. Yo, Reez, Kira, Rizal n Wafa diorg balik.. Same thing goes to dak3 degree..
Diorg pown blik mlm t gak. Lepas kami makan.
Kami juz stay sbb sumer driver keletihann..
So besokknnye, kami blik ke Shah alam dalam mase tengah ari gak r.. Si Rush yg drive keta aku..
Aii memg laju laa die ni bwak kete.. 140 km/j..
Mase perjalanan xd la lame sngt. Juz 1 hours cam tuh jep.. Alahai.. Kejap la sangat!!
Setibenya aku dan mereka2 nie kt Kolej Puncak Perdana, tbe2 aku dapat berita yg Meiy,Pechai n Azie nk pg Pusat Akuatik.. Nak pg mandii~~
Heyy~~ aku pe lagi,setuju la nk pegii.. Sebab memang teringin nk pg mandi air terjun kt Perak, tp xtaw kt ner tmpatnyee.. huhu
Then ktorg pown pegi laa ngan keta aku, seramai 5 orang.
Besh glew dowh! Dapat mandi. Da la sumer badan keletihan then, dapat lak duk dalam air lame2..
Hahaha.. Nak dijadikn citer, kami xpg loading brg ke bilik teknikal.. Rase2 nye orang marah kowt! Tapi bkn selalu kowt aku ponteng x loading brg!
Tenkiu 2 Isha, Meiy, Azie n Petchai coz bawak aku ke Pusat Akuatik! Aku rase da terjumpa ng hobi baru iaitu ; I LOVE SWIMMING!!!!
Arggh.. Aku da pown mulai pandai tuk berenang.. Agaga..
Same also tu Azie! Time Kacih kpd guru acara renang kami iaitu , Isha! Hahaha.. Kerana die la aku makin semangat tuk berenang..
Rasa2 nye ni akan masuk ke dalam jadual kami yang akan datang tuk jadikan berenang adalah hobi kami yg seterusnye~~!

No comments:

Post a Comment