Wednesday, December 14, 2011

2011, K - GOOD BYE

Orla peeps. Dah lama tak update blog.
Menghilangkan diri sekejap. Hari ni 14 December 2011.
Hanya tinggal beberapa hari untuk menyambut tahun baru, 2012.
Pagi tadi, aku bangun dan aku terbaca beberapa msg.
Msg itu menyedarkan aku dari lamunan kehidupan.
Yeaa, aku mesti pergi dari hidupnya. Aku bukan siapa-siapa.
Siapa yang perlu ada dalam hati dia.
Aku tak nak menjadi seperti MILA dalam Ombak Rindu.
Tapi nak jadi seperti Izzah. Ya, kalau boleh aku nak jadi seperti Izzah.
InsyaAllah, suatu hari nanti. Doakan untuk saya ya, kawan2?
Sekarang, aku mencari kehidupan serta kekuatan untuk meneruskan sisa-sisa kehidupan yang masih belum tentu kesudahannya...

Hari ni, aku akan keluar daripada kehidupannya... Aku mengalah, dan aku undurkan diri.
Biarlah dia bahagia dengan kehidupannya dengan scandalnya dengan dunianya.
Saya hanya doakan yang terbaik untuk diri dia  dari jauh...
Moga anda berjumpa wanita / perempuan yang lebih BAGUS dari diri saya.
Terima kasih untuk segala-galanya: KEPERCAYAAN, CINTA, KASIH & SAYANG serta segala PENIPUAN yang dibina selama saya memberikan kepercayaan kepada anda.
Saya tak kisah jika anda menipu saya, tapi saya terkilan anda MENIPU IBU saya.
Terima Kasih ya AWAK! :)

No comments:

Post a Comment